دانلود آهنگ های فارسی جدید ایرانی به زبان هندسی فارسی و با دو کیفیت اصلی

درباره ما

به وب سایت من خوش امدید

جستجو

بایگانی

شبکه های اجتماعی

دانلود آهنگ پیام شعبانی دلت با من نبود

دانلود آهنگ پیام شعبانی دلت با من نبود


دانلود آهنگ جدید پیام شعبانی به نام دلت با من نبود
دانلود آهنگ جدید و زیبای پیام شعبانی به نام دلت با من نبود با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
پیام شعبانی به نام دلت با من نبود متن آهنگ
تکست آهنگ دلت با من نبود از پیام شعبانی
Download New Music By Payam Shabani Called Delet Ba Man Nabood
Download New Song By Payam Shabani - Delet Ba Man Nabood
With Text And Direct Links
Lyrics Music Payam Shabani Delet Ba Man Nabood
متن آهنگ پیام شعبانی دلت با من نبود به صورت فارسی - عربی ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دلت با من نبود و کسر نیمی از حجم شما


دانلود آهنگ جدید پیام شعبانی به نام دلت با من نبود با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید پیام شعبانی به نام دلت با من نبود با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دلت با من نبود - پیام شعبانی



چیزی شبیه رابطه
रिश्ते जैसा कुछ
از تو برام عاشق نساخت
उसने मुझे तुमसे प्यार नहीं किया
تقدیر ما از اولم
शुरुआत से हमारी सराहना
برگی به نام ما نداشت
हमारे नाम का कोई पत्ता नहीं था
من غرق احساسم شدم
मैं अभिभूत था
وقتی دلت با من نبود
जब तुम्हारा दिल मेरे साथ नहीं था
این عشق و این دیوونگی
यह प्रेम और यह पागलपन
دست من و این دل نبود
यह मेरा हाथ नहीं था और यह मेरा दिल नहीं था
من توی پاییز خودم
मैं अपने पतन में हूँ
دنبال دستای توام
अपने हाथों का पालन करें
از دور میبینم تو رو
मैं आपको दूर से देखता हूं
شاید خیالاتی شدم
शायद मैं सपना देख रहा था
با اینکه دوست دارم و
हालांकि मुझे पसंद है और
با این که دلتنگ توام
हालांकि मुझे तुम्हारी याद आती है
اما تو سهمم نیستی
लेकिन तुम मेरे हिस्से नहीं हो
میدونم این و من خودم
मैं यह जानता हूं और मैं खुद
باید یه روز عاشق بشی
आपको एक दिन प्यार में पड़ना होगा
تا حس کنی درد منو
मेरे दर्द को महसूस करने के लिए
باید فراموشت کنم
मुझे भूलना होगा
این قصه ی تلخ و بد و
यह एक कड़वी और बुरी कहानी है
خسته تر از این رابطه
इस रिश्ते से थक गए
قلب منه دیگه برو
मेरा दिल बहल गया
بارونیه حال و هوام
बैरोनेस का मूड
کاش که نمیدیدم تو رو
काश, मैंने आपको नहीं देखा होता


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: